csak mert örülök:)

2009.07.08. 14:14

Este jelentkezem hosszabb bejegyzéssel, mert most nincs időm, annyit azonban közlök csupán tájékoztatásul a kedves családnak, hogy Július 22-én hazalibbenek:) Remélem már vártok:D A család úgy döntött, ismét elmegy yaralni egy kicsit, immáron Egyiptomba, így hát Dórika haza lett engedve:)

Na akkor este majd még írok, addigis csók haza, 22-én találkozunk;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottika.blog.hu/api/trackback/id/tr951234243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babygaby 2009.07.12. 23:17:11

Drága hugi!
Igaz, hogy tegnap beszéltünk telefonon, de nagyon örülök, hogy előbb jössz haza, mert így legalább le tudsz majd jönni balatonra hozzánk, és el tudunk menni egy jót bulizni. Akkor 25-e szombat megefelel, igaz? Ha nem, akkor is ott leszel nálunk :P Puszil mindenki itthonról! :)

agci 2009.07.13. 15:03:50

áááá beszarás, hogy ezek mindig utaznak:D:D és gondolom nem ajánlották fel, hogy esetleg megnézd velük a piramisokat, mi??? skót népség...
akkor viszont nem leszel itt az Abschiedspartymon, amit nagyon sajnálok:( de sebaj, előtte majd elköszönünk, na meg utána is tartjuk majd a kapcsolatot;) p

babygaby 2009.07.13. 20:44:02

Miért ajánlották volna fel? :D Én csak hallottam róla, hogy milyen kedvesek :D Én már rég megvertem volna őket a helyében mondjuk már a vizes sztorinál... :D

agci 2009.07.13. 22:17:06

ja az mekkora volt!!!!! Dórika, aki elgondolkodik, hogy megvegye-e az 1 euro 19 centes tejbegrízt, valószínűleg ásványvízzel főz!!!! és nem elég, hogy minden nap halálra dolgozza magát, amikor mi Olaszországba utazunk, felajánljuk neki, hogy velünk jöhet, ha állja a hotelt a saját részére.... egyszerűen ANNYIRA JÓÓÓÓ FEJEK!!!!:D miért nem akarod, hogy adoptáljanak??:D:D

Kicsilány.89 2009.07.13. 22:23:55

Jól vagytok drágáim?:D
Ezek adoptálni?? NIE, SOHA...
Menekülök, ahogy lehet...
amúgy jól elbeszélgettek ti itt:P
Puszillak titeket!!!
Ja a hotelbe én nem mehettem volna...jugendherberge...ez lett volna a sorsom..ami mellesleg jóóó, de 30 euro éjszakánként kicsit elgondolkodtatott..talán ezért is mondtam vissza..de már nem vagyok benne biztos:P
Ezek hülyék oszt jóvan...fő, hogy én normális vagyok..:D

babygaby 2009.07.17. 19:33:54

Egyértelmű, hogy te vagy ott a legnormálisabb! Vagyis helyesbítek... AZ EGYETLEN :D
Különben is, ha mentél volna, akkor rád sózták volna a gyerekeket, te semmit nem láttál volna. És ti tudtok sokkal jobb utakat szervezni :)
süti beállítások módosítása