Egy szuper hétvége!!!:)

2009.07.19. 11:44

Hello mindenki!

Na igen...kicsit megint elmaradtam a bejegyzésekkel...A hét elég eseménytelen volt, minden nap ugyanaz, semmi új....őszinténszólva már beleuntam az egészbe....ez az egy év szuper volt, de érzem, hogy itt a vége. Már nem csinálom olyan beleéléssel, talán azért sem, mert érzem, hogy hamarosan befejezem. Szegény gyerekekkel vagyok türelmetlen, holott ők aztán semmiről sem tehetnek.. Érzem, hogy megint valami új kellene, valami, amiben önálló lehetek, hogy nekem kelljen kialakítanom, hogy jó legyen...Ennek ellenére még azért próbálok jófej lenni, hogy legalább ne az maradjon meg bennük, hogy jajjj a Dóri az aki mindig ideges volt..bár nem hiszem, hogy bármilyen formában megmaradok emléknek..Igaz, nem jön több au-pair, ezt Minh mondta, ugyanis a gyerekek már elég nagyok, Mathis focira fog járni meg teniszezni, Nikita meg később valamit...Ő pedig mindig hazajön már 3-kor, úgyhogy max délelőttre keresnek valakit...Ebből csak azt nem értem, hogy akkor én minek kellettem volna mégegy évre?! Persze gondolom azért, mert én úgyis megcsinálok mindent, legalább ő pihenhet..Így meg azért csak részt kell vennie a gyerekek életében...Furcsa, hogy így áll hozzá..na mindegy...

18-án pénteken a család elment Olaszországba, én pedig 3 napig uralom a házat. Ági családja úgyszintén nyaralni vágyott, mi pedig előzetes tárgyalás után úgy döntöttünk, 2 napot főzésre szánunk, ígyhát kineveztük magunkat Kiskuktáknak, és a menüsor megtervezése, valamint bevásárlás után nekiállhattunk, bár kicsit féltünk, hogy akkor 2 napig nem eszünk, ennek teljesen az ellentéte jött össze:)

A sok hülyülés természetes velejárója, ha mi ketten készülünk valamire, de azért ezt komolyan vettük:P Pénteki menü: Sertéspörkölt+nokedli, nutellás rakottpalacsinta, bor. Az adagok elszámítása után, kellemesen eltelve kezdődött a beszélgetés-sorozat, majd hajnali 5-6 felé végre eltettük magunkat aznapra. Egykor végre fel is tudtunk ébredni, az idő borzalmas volt, egész nap ömlött az eső, a levegő pedig 15 fokkal lehűlt. Az ismételt bevásárlás után, mikor is már májjal is rendelkeztünk, elkezdtük a rizottot, ami szintén egész jól sikerült, s miután ezen a napon is istentelenül bezabáltunk, én hazavonszoltam magam, és a vasárnap hátralevő részében a semmittevés művészetét próbáltam elsajátítani, meglepően jól sikerült:P (végre valami, amihez értek is):D Hétfő este jött volna a család, Minh azonban írt, hogy csak kedd reggel jönnek, a gyerekek pedig majd következő hétfőn.

Kedden strandoltam egyet, az idő szuper volt, úgyhogy végre nem kellett itthon csücsülni egész nap. Minden oké, tegnap haza érkeztem, mindenki örült, főleg én:)

Majd jelentkezem, ha lesz valami.

Bis dann.

A bejegyzés trackback címe:

https://dottika.blog.hu/api/trackback/id/tr541254464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agci 2009.07.21. 00:17:13

Dóri! Lehet, hogy csak az én gépem szarakszik megint, de nem jeleníti meg a végét. Ez a vége nálam: kellemesen eltelve kezdődött a beszélgetés-sorozat, majd hajnali 5-6 felé
Gondolom van tovább is:)
süti beállítások módosítása